En ridelejr for dig som gerne vil lære noget samtidig med, at du nyder samværet med hestene.

Ligesom i den daglige undervisning i rytterskolen, lægges der stor vægt på, at eleverne får en bedre forståelse for hesten, deres måde at lære på, psyke, fysik, samt hestens muligheder og begrænsninger.
Som rytter ønsker vi alle at opnå en god harmoni og glæde i vores samvær med heste.
Målet med vores ridelejre er at give deltagerne en række redskaber, så de får en endnu større rideglæde samt et bedre samarbejde med deres hest.
Udover at vi laver forskellige aktiviteter med hestene og både træner hestene fra jorden, rider dressur, springer og rider tur, vil der også være forskellige faglige oplæg så eleverne tager hjem med ny viden.
Ridelejren giver dig masser af mulighed for at tilegne dig ny viden omkring din hest og hvordan din træning kan blive lettere, og dig og din hest kan blive samarbejdspartnere.

Overnatning foregår i telt i haven og deltagerne hjælper med pasning af hestene og andre praktiske opgaver, såsom let tilberedning af mad, dække bord mm.

Deltagere:

Man skal min. være 8 år for at deltage og det forventes der at deltagerne er selvhjulpne i forhold til dem selv og deres heste.

Der er plads til mellem 8 – 12 deltagere på hver ridelejr, da der er begrænset antal låneheste.

Vær opmærksom på at al færdsel, ridning og håndtering af hestene sker på eget ansvar.

Pris:

Pris for 4 dages ridelejr kun 3000,- inkl. moms.

Det er gratis, at medbringe sin egen hest. Dog skal man selv medbringe eget foder. Wrap kan evt. tilkøbes på stedet.

Tilmelding:

I vil få en tilbagemelding hurtigst muligt om der er plads på den ønskede ridelejr.
Tilmelding er bindende og man er først tilmeldt når der er indbetalt depositum kr. 1.000,-
Indsættes på reg. 6495 konto nr. 2015770. Skriv “Ridelejr + navn” i besked feltet.